15e oktober 2012

heeej påe er! Kom nyss hem från skolan. Och morgonen började rent åt helvette. Bussen blev 15min sen, sedan när vi kom fram till Himmelska där det var buss byte, så hade ju såklart bussen redan åkt iväg. Så jag och de andra som åkte tidigare fick vänta till bussen som gick 08.35 och jag då hade jag redan börjat. Så när jag kom fram till stan skyndade jag mig och sökte reda på vart mötet skulle vara. Och det visade sig redan vara slut. åh så arg jag blev! Vi har i alla fall fått en ny lärare som var från Salong Liss i Holmsund. Men nu har mamma gjort i ordning en mat tallrik åt mig som står och väntar på bordet så måste gå nu. tjiiing!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]