26e oktober 2012

hej på er, det var ett bra tag sedan jag skrev. Men jag har haft fullt upp med jobb och annat viktigt att tänkta på. Dagarna på frisörsalong Hos Karro, har gått super bra. Har käkat lunch buffé och mellis på Ica gourmet dom dagar jag inte orkade gå ända till skolan. Haha, fy så lat! Men det var typ veckans höjdpunkt :P Idag så har Ida lagt en bottenfärg i mitt hår. Sen så fick vi tid över så då lockade hon det. Blev super bra! Jag är nöjd! :D Jag har nyss ätit middag. Oxfilé,nomnom. Och i kväll ska jag ta en lång varm dusch, ta på mig mys kläderna, se på O.C och äta gotta och fika. Nu är det lov! Och då får man mysa varje dag! Jaja nu ska jag ta tag i bloggen lite. Ha en bra fredag! Bild från i Söndags

Postat av: anonym

Kan du inte skriva lite om ditt hår? det är superfint!
hur ofta klipper du dig?
vad använder du för produkter?
har du elektriskt hår? om inte, hur slipper du det?
bra blogg förresten!:)

2012-10-26 @ 22:39:02
Postat av: Mia Olsen

Vackraste du!

Svar: Du är vacker!!
sannallundberg

2012-10-27 @ 21:25:37



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]