28e oktober 2012

hej finisar! Söndag idag som ni nog vet, har ätit en god söndags frukost och bara tagit det lugnt och sånt på morgon. Ska snart i väg till Sandra. Vi ska äta lunch och mysa. Igår kväll for jag ut och åt med mamma,pappa,Lucas och Mats och Helena (mamma&pappas kompisar) på Kajutan, det var typ 2002 jag åt där sist. No kidding. Efter det, tog jag och Sandra bussen upp till stan och såg på Paranormal Activity 4, inte värd att se på bio. Inge alls tyckte jag den var, inge läskig heller. Och jag är en sån person som typ inte klarar av att se på skräckfilmer för jag är livrädd. När filmen var slut så hade jag jäkligt ont i magen av allt godis och choklad. Lite för mycket av det goda kan man säga, men glada var vi över att vi slapp ta natt bussen hem i alla fall, för att Jesper och Emil kom och hämtade oss. Nu ska jag fara till Sandra, för skitsnack,mat och mys. Kram! jag igår innan middagen. Ser ni att mitt hår är lite mörkare i botten? :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]