30 oktober 2012

Sitter just nu i våra nya fåtöljer som kom idag. Super sköna, och snart är det nya rummet klart! :D kommer bli såå fint! I kväll så har jag vart på Bodypump med Sandra. Fy vad jobbigt det var, var helt slut efter första låten. Har också packat lite eftersom jag far till Stockholm med mamma och pappa imorgon och är där tills på fredag. Kommer bli såååå mysigt! Bo på hotell,ut och äta middag,lunch,ta en fika,hotellfrukost och shoppa ska jag göra! Vi flyger dit, men ska bila hem, så det kommer bli jätte mysigt för mig i baksätet helt för mig själv! Lucas far till Borga med sina två kompisar, så nej han är inte hemma själv. haha. Nu väntar vi på att mamma ska komma hem från gymmet för sedan ska vi äta kvällsfika tillsammans. Min favorit kille♥

Postat av: ellen

Åh vad du är fin!

Svar: Du då finaste Ellen!
sannallundberg

2012-10-30 @ 23:28:22
URL: http://www.rebeckaellens.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]