4e oktober 2012

hej på er! idag är det ju kanelbullens dag! Så vi har rosa bullar i kylen som väntar och mamma håller på att baka nu också. Hon har också bakat ett dunder gott bröd som vi åt till middagen. Liten mini lyx middag blev det idag! Och galet god mat har jag haft i skolan också, igår hade vi till exempel tacos och idag hade vi kycklingsallad. så gott! Dagen idag har gått bra och har rullat på, och imorgon är det fredag, så skönt. Igår kom ju mamma och pappa hem också. Har saknat dom så mycket! Fick lite presenter också, hihi :) Jag har inget speciellt att säga så ha det bra kram!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]