8e oktober 2012

hej. och ursäkta mitt fula språk nu, men fyfan hur denna dagen startade. Kommer hit till skolan och hoppas på att jag ska få lära mig att klippa en ny grund klippning, men min lärare är inte ens här. Vet inte hur många gånger detta har hänt egentligen, är så sjukt sur och missnöjd med mitt jävla gymnasieval. Jag trivs så otroligt dåligt på denna skola. Vill inte ens fara till skolan på morgonen. Har inte ens en jävla kompis här, hur kul är det att vara i skolan då? Jag försöker att bli vän med dom i min klass, men jag vet inte vad som är felet, det funkar inte mellan oss. Men i alla fall så hade våran frisör lärare skickat ut ett meddelande på progress om att vi skulle göra klart våra frisyr rullningar, vilket jag redan gjort. Men då skulle jag läsa några sidor som var på engelska på hur man klippte ökande längder, och följa dom instruktionerna och klippa. Men vad fan?! Hur ska jag veta att jag klipper rätt? Då kan jag ju inte lärara mig något. åh så fruktansvärt dåligt. Vill inte far till skolan imorgon,  vill inte vill inte!!! Slutar egentligen 12.10 men då ska jag på matematik hjälp för att jag fick omprov på provet, så slutar jag kanske 14-15? Men ska snart gå och äta lunch och sen ska jag in på stan och köpa strumbyxor och något gott att äta till mitt mellanmål, har med mig lite saker till mellanmål, men behöver något gott också för att jag är så jävla sur. ar suttit på den här frisör stolen sen 10 i morse och nu är den 12. Igår kväll var det ju Solsidan, så jag myste med mamma,pappa och Lucas i soffan framför tvn. Och vi åt en jätte god middag också åh mys! Hoppas ni får en bra dag, ikväll ska jag mysa framför oc kanske plugga matematik eller något också om det behövs. Jag är inte så glad som jag ser ut på bilden..

Postat av: Jenny Josefin

Tycker så synd om dig sötaste! Känner igen det där med att inte hitta några vänner i ens klass och att skolan och valet känns så fel. Hoppas att det ordnar sig! Lovar du är världens underbaraste vän man kan ha :-) Du gör helt rätt i att gå in till stan, köpa något gott gott att äta 💗💗💗 KRAM!!

Svar: Åh, det är verkligen inte kul..tack Jenny! KRAM PÅ DIG!! :) <3
sannallundberg

2012-10-08 @ 12:29:52
Postat av: Anonym

Känner exakt likadant.. jag går sam på draggen och trivs inte så bra.. för jag klickar som inte med någon i min klass, men det ordnar sig, man får inte ge upp! Jag skulle lätt vilja bli vän med nån som dig sanna, vi verkar vara ganska lika om jag får säga det själv. När du liksom skriver ba, nu ska jag äta god mat och mysa då känner jag liksom ja jag skulle vilja va din kompis för jag älskar när det är mysigt och man bara tar det lugnt med massa gottis hehe och jag tror vi har samma typ av humor och sådant, ganska sjukt om man tänker efter! Har du lätt att lära känna andra? Du är så fin sanna, kram! :)

Svar: Åh vad tråkigt! Det är verkligen inte kul det här. Men vi klarar det tillsammans hörru! Det känns jätte tungt.. Men som sagt, man ska aldrig ge upp. Åh vad sööööt du är! Blir jätte glad, tack. Hihi ja,Jag gillar att äta gotta och mysa. Hihi.
Ja det har jag, om den personen också vill bli vän med mig så är det ganska så lätt att bli vänner. Varför anonym? :( vill ju veta vem den söta personen bakom denna text är! Kram fins du!
sannallundberg

2012-10-09 @ 18:53:01



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]