Mitt hår

Kan du inte skriva lite om ditt hår? det är superfint! hur ofta klipper du dig? vad använder du för produkter? har du elektriskt hår? om inte, hur slipper du det? bra blogg förresten! :) Fick dessa frågor i något inlägg. Har fått super många frågor den senaste tiden om mitt hår. Jag gör alltså inget speciellt med mitt hår. Jag kan säga såhär att jag måste börja ta hand om och tänka på mitt hår om det ska kunna följa mig livet ut. haha. Jag klipper mig nån gång per år. Typ 3 gånger? Inte så ofta alltså. Mitt shampoo och balsam kommer från Bed Head, Epic volume heter det, sedan använder jag inte så mycket produkter.Lite krämer ibland. Ja jag har elektriskt hår, det är många som får det på vintern. Tack! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]