Söndagar

ligger fortfarande i soffan med pyjamasen och täcket på mig. Ska snart gå upp och duscha klockan är ju för tusan tre!! Har ingen känsel kvar i rumpan, haha inte okej Sanna.  

Postat av: Jenny Josefin

Världens sötaste! (Försvinn inte, lilla finaste Sanna) ❤❤❤ Minns när jag hade dig i gymnastik, brukade alltid tänka att "åh, mina framtida barn ska se ut som Sanna, och det hoppas jag än idag att de får göra !! 😊

Svar: Nej det ska jag inte! Du kan vara lugn❤ nemen åh!! Jenny!! Du är ju för gullig! Saknar dig fina du!❤❤ massa kärlek till dig!
sannallundberg

2012-10-07 @ 15:57:24



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]