Spongebob

Sitter i soffan med Julia och Leo, vi ser på Svampbob och äter godis och lite ost och kex bricka. Vi åt en jätte god måltid. Till förrätt så åt vi massa småplock. Så som ost och digestivekex,vindruvor, nachos. Ja lite av varje. Varmrätt så åt vi grillat kött med pommes med en sallad på sidan. Efterrätt så åt vi prinsess tårta! Rosa var den ju självklart. Nu ska vi fortsätta mysa i våra pyjamaser med allt gotta. Bloggar imorgon. Puss och godnatt




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]