Underbart

Ikväll efter middagen så for jag och pappa och köpte gotta inför kvällen. Vi åt glass,glass tårta och chokladmousse som mamma gjorde, dock var det en sån där färdig som man bara ställer i kylen 20min. Haha, men det var gott ändå! Och jag köpte också en påse naturgodis som jag skulle äta till o.c senare. Nu är allt slut och jag ska försöka att ta mig upp ur soffan och borsta tänderna. Imorgon är jag ledig så jag ska sova ut lääääänge och sedan är det sista veckan för sedan är det lov! Plus så har jag prao vecka nästa vecka, så kul det ska bli! Godnatt på er!

20121021-224555.jpg

20121021-224635.jpg

20121021-224700.jpg

20121021-225227.jpg blandade bilder från i lördags och idag.

Postat av: Anna

Festar du? Det ser ut som att du är på fest på tredje bilden, undrar bara :)

Svar: Ja. Men dricker inte :)
sannallundberg

2012-10-22 @ 18:02:02



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]