10e september 2012

hallo. är hemma nu och ska typ snart äta för att mamma och pappa jobbar över, antingen pizza som blev över från igår, eller ett hemma gjort friscomål. blev så svårt att välja! haha vi får se vad jag väljer. Skolan idag gick bra, vi fick lära oss att volymföna, sen åt jag lunch med Lina sedan tog jag bussen hem. Så nu sitter jag här vid bordet med en liten buskorv i knät. :P Ska på Bodycombat releaseparty kl 18.40 så vi får se hur det kommer att gå haha! Sen hem och duscha,äta kvällsfika och se på oc. sen blir det att sova. skön start på veckan.  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]