11e september 2012

hej på er. sitter i matan med Lina, vi har nyss ätit lunch så vi sitter och väntar på att vår nästa och sista lektion ska börja. Efter skolan ska jag ta bussen som går hem så fort som möjligt. Sedan ska jag gå hem till Carris o Magnus och hämta Carris cykel för att sedan hämta Oliwer på dagis! Hoppas han blir glad när moster kommer och hämtar honom♥ Vi ska väl cykla hem till dom och bara mysa, se på pippi och fika. För C o M jobbar till typ 17. Sen ska jag iallafall hem och äta, och kvällens planer är att ta det lugnt och se på Hollywood fruar och Oc. Sov nämligen jätte dåligt hela natten inatt. Hade växtvärk vid knäna typ, bäst som fan att jag växte några centimeter för det värkte så sjukt mycke! :( Ha en bra dag!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]