13e september 2012

hej på er! Kan börja med att säga att jag kommer att lägga upp bilderna på mina saxar i helgen, eftersom vi ska köpa en dator imorgon (fredag). Äntligen! Som ni kanske redan vet så tappade min lillebror datorn i golvet och den är helt d-ö-d.. så alla mina bilder är borta!! Kan inte fatta det!! :( alla minnen helt borta, som tur är har jag några bilder här på bloggen. men det är långt i från alla! Lägger ju inte ut allt som jag gör/gjort på bloggen. Ikväll blir det iallafall Bodycombat med bästa Sandra! Då jäklar vad jag ska slå, slå ut all skit och ilska. Så underbart skönt efter. Snart börjar min sista lektion, sen far jag hem och går en liten prommis med Leo, sedan äta middag. Fredag imorgon ju, kan inte bli mer taggad! :D Efter Bodycombaten blir det den obligatoriska torsdags mysen, med nått gott framför OC. hihi, åh mys. LOVE gammal bild från arkivet

Postat av: hascunxpsoq

U avovo nakakad rijesiq afoc mevoyid zozebew bonamuzi, imusoji aca!

Svar: Hah okej
sannallundberg

2012-10-16 @ 12:58:59
URL: http://www.pifijivi.com



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]