14e september 2012

Godmorgon! Sitter på naturvetenskapen nu. Efter jag slutat skolan, kommer mamma och pappa och hämtar upp mig. Och göra några ärenden. Efter det ska vi hem och äta middag, det lutar mot pizza eller tacos :) yum! Sedan ikväll tänkte jag basta och bara mysa och äta gott ute i bastun all by myself. Morgon dagens planer är också planerade. Ska på stan och fika med Sandra och kanske mamma och Carris också. Sen på kvällen ska jag och Sandra mysa framför en bra film eller oc. uppdaterar från vår nya dator senare,  ha en bra fredag tills dess! bild från arkivet i Juli 2011  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]