16e september 2012

hej. Vaknade tidigt och somnade sent. harregud. Efter jag hade ätit frukost gick jag en "lång"promenad med Jocelyn,Julia och Leo. Den blev inte så lång eftersom det var Leo jag gick med,haha. Så kanske 1,5km. Han är jätte duktigt att gå i koppel, men även utan. Har nyss vart på Konsum med pappa. Vi köpte lite mat,godis och glass till i kväll. Det har vart en extra lugn helg, var behövligt för jag har blivit förkyld. Ska försöka att somna innan tolv i kväll i alla fall. Men efter maten ska jag ladda upp med gotta och se några avsnitt oc, så jag blir frisk! Blir super.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]