19e september 2012

halluu. Jag har nyss hoppat i Onepiecen och myst ner mig i soffan med Leo och en mysig filt framför tvn. Jag ska snart äta middag. Idag efter skolan så gick jag in till stan och mötte upp mamma vi gjorde lite ärenden och sedan for vi på Maxi. Hade tänkt att svara på frågorna ikväll också :) Vad kul att ni frågat så mycket! Har inte så mycket mer att säga. så jag avslutar nog här kram Det var någon som frågade igår vem Leo var. Leo är då min lilla vovve.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]