30e september 2012

hej på er! idag är det söndag som dom flesta nog vet. Jag har inte gjort nått speciellt. Sov ut gjorde en förbaskat god frukost som jag njöt av framför oc i soffan och mitt täcke. Där satt jag typ hela dagen gick upp och käkade pizza till lunch och tog en lång varm dusch efter jag hade ätit mellis. Åt en super dunder god middag med mina bröder som bestod utav Friscoburgare och pommes. Känns som om jag äter det typ hela tiden haha? Men det finns ju nästan inget godare, förutom allt smått och gott då! Som jag faktiskt ska fara och köpa nu. Tänkte mig en Ben&Jerry's och godis framför oc ikväll. Japp, så blir det. hej dååå! :) glaaad tjej som ska fara och köpa godis!

Postat av: Jenny Josefin

Du är så himla söt! Och då är vi två, har precis varit och handlat godis jag också ❤😍😃👍

Svar: Tack fina du, hihi!😊 Ja det satt riktigt bra i magen! Mumma!❤
sannallundberg

2012-09-30 @ 20:31:06



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]