4e september 2012

hej på er! sitter just nu i skolan och har nyss ätit upp min lunch, som var någon kebab. innan lunch hade jag frisör, vår lärare var sjuk så vi fick jobba första timmen med frågor sedan andra timmen så stylade vi på dockor. Jag blev nöjd med min uppsättning, tog dock ingen bild eller nått. skulle gjort det för jag vart faktiskt rikigt nöjd! :P nu har jag sista lektionen kvar sedan slutar jag 13.15 och då ska jag ta snabbaste bussen hem. sedan är planerna för kvällen att städa rummet,hollywood fruar och oc. låter bra tycker jag. tänkte lägga upp bilder från stockholm också. men Lucas har tappat datorn i marken så den är död. Har iaf skoldatorn. inspo




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]