5e september 2012

heeeej!♥ Har nyss kommit ut från duschen och har smörjt in mig med coconut bodybutter och tagit på mig mina nya fina myskläder från Zara som jag köpte i Stockholm. så jag känner mig fräsch :) Jag och Sandra har ikväll dansat loss på Zumba!! woho vad kul det var, länge sedan sist. Så nu ska jag vänta på till mamma kommit hem från gymmet så vi alla ska äta kvällsfika tillsammans. SÅ KOS!♥ Börjar 11.45 imorgon så tar en sovmorgon, och sedan kommer jag bara att ha myskläder på mig imorgon. Planerna för helgen är också satta, kommer bli så bra med min bästis!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]