8e september 2012

Hej! Åh vad jag saknar vår dator att skriva på! :( hoppas vi ska köpa en ny dator i veckan. Går kvällen vart super bra! Vi gick och åt buffé på Eastern Palace. Till förrätt åt vi sushi,friterade räkor och kyckling,vårrullar osv. Sedan så åt vi varmrätt och efterrätt, vi satt där i två timmar tills vi skulle gå och köpa gotta och hämta ut biljetterna. Vi såg Magic Mike, rekommenderas starkt! Dreggel varning..hehe Efter bion fick vi besök av Oscar och Lukas medan vi väntade på att sandras systers bio skulle sluta. En super kos fredag med rätta ord :) Idag så har jag städat åt mamma och bara tagit det lugnt hela dagen. Jag har nyss ätit en god middag och till efterrätt blir det nybakad äppelpaj med vaniljglass och grädde. Sen så bad jag pappa att köpa naturgodis till mig, så till detta ska jag se några avsnitt oc. Perfekt lördagkväll om ni frågar mig. Ha det kos, puss o kram!

20120908-191348.jpg jag igår

Postat av: enläsare

En fråga, vet du ens vad "kos" betyder? verkar inte som det iaf haha

Svar: Haha du som kommenterar detta verkar inte ha en aning iaf. Slå upp det i ett norskt lexikon så får du svaret!
En annan läsare

2012-09-08 @ 19:24:44
Postat av: En annan läsare

Haha jag är ganska säker på att den här bruden vet att hon är svensk, hon är väl inte dum? Skaffa dig ett liv ist för att störa dig på såna små grejer.

2012-09-09 @ 18:22:54
Postat av: Nellie

kan du lägga upp ett inlägg om dina favorit plagg och säga vart du har köpt dom? äääälskar din stil jätte mycket :)

2012-12-19 @ 13:27:10
URL: http://www.facebook.com/nellie.synnergren



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]