dance again

har nyss ätit en super god middag med familjen! vi grillade,mums. Snart ska vi äta min bär paj som jag bakade. Den är som lite knäck överlag som ligger över bären. Till det blir det vaniljglass och vaniljsås. Sen ska jag ta moppen och möta upp Emilia och Sandra, vi ska på konsum och köpa gotta till kvällen. Hyra film skulle jag tro också. super kos! bilder från Thailand

Postat av: Lina

http://amandaones.blogg.no/ - denna norska tjej är så otroligt lik dig på vissa bilder, galet, du måste kolla in! :)

Svar: Oj tycker du? Kul :) haha
sannallundberg

2012-09-22 @ 15:11:48



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]