Friday i´m in love

HEEELG!! Åh vad skönt! Idag i skolan har jag jobbat på så himla bra. Är typ stolt, för att på fredagar är jag så himla trött, och att jag orkade med hela dagen, fast detta är vår sämsta dag på hela veckan. Nu ska jag hem och äta gott och mysa med la familla! Nu är det helg mina älskade vänner! Njut, sov ut, skratta mycket,ha kul, ät mycket och mys på allt vad ni kan! :D Tänkte passa på att svara på en fråga också. Har du slingat/färgat ditt hår? PUSS -Ja, jag har slingat det i sommras. Puss på dig! jag idag

Postat av: Anonym

kan du inte tipsa om vart man kan köpa snygga jeans? skulle vara jätte snällt! kram!

2012-09-14 @ 18:21:09
Postat av: Jenny Josefin

Åååh!! Så otroligt vacker du är Sanna, som alltid! 😊 Och älskar frisyren ❤❤ Gör du den på dig själv? 😍💗

Svar: Åh tack finaste Jenny detsamma!!😊 tack! Ja till mesta dels fast mamma får hjälpa till lite!❤❤
sannallundberg

2012-09-14 @ 19:57:54
Postat av: Anonym

Så lite så!! <3 Åh wow, jäklar så grym du är :D <3

2012-09-14 @ 20:57:28



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]