Lyx båten i Thai

Var inne och kollade på resor i fredags och började på att Googla fram våra hotell vi har bott på i Thailand, och då sökte jag också på min favorit strand Surin Beach. Och då fick jag syn på den stora lyx yachten som var ankrad i havet vid stranden under tiden vi bodde i Surin. Och då googlade jag runt lite om båten och vem som rådde om den osv. Han som rådde om båten heter Andrey Melnichenko och är en rysk biljonär! BILJONÄR(!!) På hans båt fanns det till och med en helikopter platta och vardagsrummet var ju inte dåligt heller.. En sådan båt skulle man haft alltså. kolla bara banana-boaten jämförelse med hans båt. Hittade en Bild på Google som man såg båten lite bättre.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]