Stockholm

Bilder från Stockholms helgen kommer här. Jag hade en jätte rolig helg, och vill så gärna göra om det. Vi åt ute alla dagar lunch,middag och så fikade vi. Laddade upp kvällen före med mängdeeer av naturgodis och choklad. På det hade vi spa kväll. Lördagen efter loppet gick vi på stan och gick ut och åt buffé, vi köpte också med oss hem till hotellet naturgodis och choklad, tidningar och såg på film. Kos! Söndagen sov vi ut,åt hotellfrukost gick på stan och lunchade,fikade och åt middag sedan åkte vi planet hem. Plus mycket mer! Vi gick på tjejmilens lilla "mässa" och man fick goodiebags och det var smakprover vart man en vände sig. Och jag hittade min lilla drömbil, Citroën c1! Naturgodis♥ dock skulle mamma och Carris ha sina äckliga cheeserolls inte lätt att ta självutlösare alltså..haha. Men Carris va redo mys på hotellrummet Här har vi hon, Miss Surpuppa. Ville inte hem. Världens finaste och bästa mamma♥

Postat av: caroline tyledal

Åh vilka mysiga bilder!! :')

2012-09-06 @ 19:34:14
URL: http://www.ctyledal.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]