vem är du?/who are you?

Jag skulle vilja veta vem just du är eftersom ni vet lite om mig, men jag vet ingeting om dig! Så vem är du? Vart kommer du i från? Hur gammal är du? Skulle vart jätte snällt om du ville svara på de tre frågorna. puss! också i engelska nu då :P I would like to know who you are, so if you maybe can answer these three simple questions. Who are you? How old are you? Where are you from?

Postat av: Tilde

Tilde heter jag, är 13 bast! älskar fotboll.. din blogg är grym!!! du är så otroligt vacker

2012-09-24 @ 18:12:15
Postat av: Ana Cuota (@anacuota)

I'm Ana Cuota :)and I'm from Spain! I love your blog and you instagram!

2012-09-24 @ 19:11:18
URL: http://twitter.com/anacuota
Postat av: Rebecka

Rebecka heter jag. Jag är 16 år och kommer från Linköping. Älskar din blogg, du är grym! :) pusss

2012-09-25 @ 11:12:26
Postat av: Anonym

En 16årig tjej från ume

2012-09-25 @ 19:00:25
Postat av: Veronica Celinder

Jag heter Veronica och är 15 år och kommer från Holmsund:) din blogg är jätte fin sanna:) och även du!:)

2012-09-25 @ 23:21:45



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]