15e april 2013

Hej på er mina vänner! Sitter i skolan just nu, känns otroligt tungt. Men jag har ätit lunch för en stund sedan och ska börja jobba med mitt frisör arbete snart. Min lärare är inte här den här lektionen.. Efter skolan ska jag hem och göra mat till mig och familjen, mamma jobbar och pappa gymmar. Så det blir jag, men jag klagar inte! :) Ikväll blir det ÄNTLIGEN träning! Har inte tränat på över en vecka, och under förra veckan blev det alldeles för mycket godis/glass/chips/fikabröd mm. Åh harregud! Ni anar inte. Så nu blir det hårdträning fram till sommaren, typ. YES! Ska också svara på frågorna när jag får tid. Kommer kanske bli till helgen för jag har fullt upp på veckodagarna. Aja nu ska jag arbeta så jag kan göra bort den här skiten. Och på Söndag blir det Stockholm!! HERE I COME BABY!!! :D  

20130415-131640.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]