18e april 2013

HEJ OCH FÖRLÅT! Jätte dålig uppdatering av mig. Fyfy! Har haft ganska fullt upp med träning och skola, så bloggen har fått lida. Sitter i alla fall just nu på frisör lektionen och skriver ett litet projekt om ansiktsformer, dricker den nya Loka med smak av Strawberry Ice cream. Är inte så mycket för kolsyra, och absolut inte kolsyrat vatten! Men var bara tvungen att smaka. Inte så jätte god :P Lyssnar på min baby också. Kan inte fatta att jag äntlligen ska få se honom snart! Det är obeskrivligt. :D :D Efter skolan ska jag hem och göra hamburgare till mig, pappa och Lucas. Mamma jobbar till ikväll. Sen blir det biceps,triceps och axlar med Sandra. Först ska jag bara sätta ihop ett pass, gissar på att Sandra inte kommer göra det så :P Det är lixom jag som gör passen åt oss, hehe. Juste, svarar på frågorna i en video imorgon! :)

Postat av: Anonym

Du har så himla fina kläder! Det skulle vara jättekul om du visade outfitbilder och vad du shoppar! :D

2013-04-19 @ 16:22:18



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]