1a april 2013

Hiiiiii! Första lov dagen idag kan man säga, så nu har jag faktiskt 2 veckors lov ;) hehe. Jag har ätit frukost och klätt mig. Så jag är redo för dagen! Det var egentligen tänkt att vi skulle vara ute och grilla ute i solen idag. Men solen ville inte komma fram så det blir att grilla på grillen istället. Älskar att grilla!! I helgen så grillade vi fläskfilé och åt potatissallad till, å grillad majs...sommar känslor på hög nivå :D Nu ska jag fara till Rocky och ge hon mat. Det är dom hända planerna jag har för denna måndag faktiskt. Bild 4-1-13 kl. 10.06 AM #2 IMG_4922

Postat av: Lisa

Hej, hur håller du din hud så ren och fräsch? :) Du är verkligen jätte söt!

2013-04-01 @ 18:26:46
URL: http://lisaantonssson.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]