26e april 2013

Hej alla! Sitter på bussen nu, råkade ta fel buss på något konstigt vis :P Lyssnar på JB i lurarna som jag har gjort alla dagar senaste dagarna. Jag har bara blivit ännu mer kär i honom sen jag såg honom live. Alltså jag har sett honom på riktigt!!! Har inte förstått det ännu. Det känns liksom..helt för stört för att vara sant. Annars då, är hemma själv hela helgen. Skulle följa med till fjällen, men bestämde mig igår att inte följa. Kände inte någon ork. Men skönt att vara hemma och ha hela huset för sig själv! Var och handlade med mamma igår, så har bunkrat upp med massor av god mat,godis och sådant ;) Ikväll är jag ledig, så funderar på att göra ett videoinlägg och lägga upp bilder från helgen och berätta lite om hur jag haft det också!

20130426-091614.jpg Bilder från de senaste dagarna




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]