27e april 2013

Hej på er mina fina! Idag är det inget mindre än lördag och jag vaknade upp med hopp om att det skulle vara sol, men ikket det. Åt frukost i lugn och ro medan jag läste tidningen. Sedan hade jag inget att göra så jag gjorde en sminkvideo lite snabbt som jag nu har klippt i hop och sådant i Imovie. Det är första gången jag gör det så det var lite svårt och jag är absolut inget proffs. Men videon kommer komma upp så snabbt den laddat klart! Kul va? :P Dagens planer är/var att träffa min vän Rebecka på stan en snabbis. Men jag vet inte om jag kommer hinna längre eftersom jag inte vet när hon ska till stan och det tar ett bra tag att åka upp och sedan åka hem igen. Men ska i alla fall snart göra lunch sen ska jag rensa och städa min garderob. Har faktiskt nå saker jag skulle kunna sälja. Typ som jackor, jeans och sånt. Skulle ni vilja det? Hehe. Men håll utkik idag, en video är på gång! :D IMG_5694 IMG_5714

Postat av: Lisa

Gör en bloppis!:)

2013-04-27 @ 20:29:00



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]