28e april 2013

Godmorgon! Har nyss ätit frukost. Det var så jäkla gott så jag fick lov att äta en runda till. Skulle kunna äta ihjäl mig på frukost! Idag ska jag inte göra något speciellt. Ska gå ut och sätta mig i solen och äta vattenmelon nu innan lunch, sen ska jag grilla korv. nam. Familjen kommer hem någon gång där vid 4-5 tiden kanske. Igår kväll laddade jag upp med naturgodis, choklad, glass, chips och dipp, vattenmelon,jordgubbar och vaniljkvarg. Och vill ni veta en hemsk sak? Naturgodiset är fucking slut!!! hahaha! Gissa om jag hade ont i magen eller. Dock åt jag ju lite i fredagskväll också. Kände bara allt socker rusa ut i blodet typ. Hjärtat slog 190 och både magen och ådrorna stod rakt ut. ahah älskar´t! Till det såg jag i allafall 27dresses (för 23e gången) och Superbad. Nu ska jag byta om och sådant. ha en bra dag! 20130428-090805.jpg Bild 4-28-13 kl. 8.16 AMIdag till frukost så åt jag bakatbröd från bageriet, med ost och skinka sen kryddade jag på salladskrydda på keson (sjuuukt!!) vattenmelon, vaniljkvarg med banan, jordgubbar och granola. Te såklart.20130428-090912.jpgIMG_5676 IMG_5683DDen nedersta är från i fredags




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]