29e april 2013

Hej på er. Idag är har jag en sån där dag då man bara vill lägga sig ned på marken och tok grina. Jag orkar verkligen inte. Jag stör mig på allt och alla, jag vill ha lunch nu och det blir inte bättre av att jag måste vara i skolan och dö bort. Ska försöka att göra det bästa av dagen. Ska köra Bodycombat ikväll, det behövs verkligen känner jag. Vill slå ut allt jag känner. Vill träffa Sandra också. Förlåt att jag drog ned stämmnigen här, men idag är ingen bra dag. Hoppas ni har det bra i alla fall. 20130429-104707.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]