30e april 2013

Godmorgon! Idag käner jag mig en aning bättre. Men istället vill jag bara ligga kvar i min säng och sova! Är skit trött. Men har med mig en Celsius, som kommer hjälpa mig genom skoltimmarna och förhoppnings vis en backträning. Kvällen ser lovande ut. Blev dock inte som planerat.. som vanligt då. Så jag och Sandra ska vara hemma hos mig och ha mys. Vi ska grilla, och äta massor av onyttigheter. För vet ni vad?! Nästa måndag alltså Maj-Juni ska jag vara utan godis!!! Hur ska jag klara mig? :( Fick typ en hårtork av mamma igår för att jag åt så mycket godis, så att mina tänder kommer lossna typ,ahaha! Så det fick mig inse att jag måste kanske måsta ta en paus från de. Sad but true. nu ska jag ha matte! ha en bra dag! n8YJtDgQW




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]