3e april 2013

Goddagens. Sitter här i soffan just nu och har alldeles nyss tryckt i mig lunch, mycket gott var det. Idag ska jag laga middag själv. Jag brukar alltid hjälpa mamma och laga mat. Men både mamma och pappa jobbar till 23 ikväll. Har inga planer för dagen just. Känner mig så rastlös eller vad det nu heter, jag tror att det är det jag menar. Alltså att jag vill göra något, men jag vet inte vad och när man vill göra något så finns det inget att göra! :P Ska försöka skriva lite på ett brev i alla fall. Ikväll blir det Kick n box for suree! Det var flera veckor sedan, så vi får se hur det kommer att gå. Men med Sandra kommer det att gå super bra :D Har ni något tips på vad man kan hitta på? (inte gå ut och gå eller något i det fina vädret, det orkar jag inte. hehe) IMG_5460 Åh min lilla tjockis <3IMG_5461 IMG_5457Chico och Leo är bästavänner. Mina små bebisar.




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]