6e april 2013

Godmorgon hörrni! Nu har jag ätit en bamse frukost så att jag klarar någon timme i bilen innan det något stopp. Jag och Sandra åker till Hemavan idag i en vecka med hennes mormor och morfar. Åh det kommer bli så mysigt, lika mysigt som sist vi åkte tillsammans. Vi har laddar upp med massor av gotta till bil färden. Även tjej tidningar och sånt. Mysmys! Jag kommer försöka att uppdatera, men det lär bli mest bilder och någon liten text. Vi får se hur lång tid det kommer ta att ladda upp någon video. Men jag kommer att göra många videos till bloggen! Ha det bra (i skolan) ;) hehe! Bild 4-6-13 kl. 10.08 AM #3




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]