8e april

Hallu! Sitter i stugan nu. För att sammanfatta dagarna som gått så har vi mest ätit mat och godis, myst mängder,skrattat och åkt i backen. Nu sitter vi framför tvn och myser. Jag och Sandra gjorde tacos till middag, och nu sitter vi och äter godis och dricker varsin cosmopolitan baby. :) Imorgon blir det mer skidor och bastu. Ska bli kul att svara på frågorna sedan :) fortsätt fråga! Ha det bra puss! Kommer hem på lördag!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]