En helt händelselös dag med mig

Okej, can´t believe I doing this. Men bjuder i allafall på mig idag, hehe. fett ful. Detta var bara en test video, för att se hur jag skulle göra och så. Jätte bra app att göra videosar i, ladda hem Videofy.me appen :) [gigya src="http://player.videofy.me/player.swf?videoId=1157050" width="480" height="360" quality="high" wmode="transparent" allowFullScreen="true" ] Btw. Det var min kanin som har rivit mig på armen. Inget annat. Haha.

Postat av: sandra

hahah så jävla fuuuul när du ligger i soffan och har paltkåma(vet inte hur det stavas)

Svar: Haha jag vet!! Därför jag la in den ju!
sannallundberg

2013-04-02 @ 10:33:27
Postat av: Anonym

Hej tänkte mest säga att du verkar vara en så himla underbar och skön person och det är så sjukt inspirerande att läsa din blogg för du verkar ha ett sånt sunt förhållande till mat. Du inspirerar verkligen mig som är sjuk i ätstörningsträsket. Tack! <3

Svar: Nemen åh tack så himla mycket! Vad fint av dig. Åh, jag hoppas att du blir frisk. Det verkar vara rena helvettet det där. Jag tror på dig, kör hårt. <3
sannallundberg

2013-04-02 @ 12:05:51



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]