Kommentar

Hahaha, fick en jätte härlig kommentar nyss och den löd så här:
why do you eat so much candy?
svar: För att det är så jäkla gott och i don´t give a shit om det är onyttigt eller om jag får ont i magen. Det ni ser i bloggen är ju typ 1% av mitt liv också, så ja. För att jag vill och det är förbaskat bra för själen. you should try ;)  

Postat av: Anja

Älskar din attityd, härliga du!!

2013-04-29 @ 10:17:02
URL: http://Anjix.blogg.se
Postat av: emelie

"bra för själen" haha åh så himla sant!! godis är verkligen räddare i nöden alla gånger

Svar: Haha eller hur!!! Älskar't!
sannallundberg

2013-04-29 @ 21:06:18
URL: http://erantatalo.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]