Produkter jag använder

Fick en fråga om jag kunde skriva vad produkterna heter som jag använder i videon, eftersom man inte såg. haha. Trodde det skulle bli skärpa på videon. Här kommer iaf en mobilbild! :P 20130428-1503311. BB cream från L´ORÉAL 2. Mascara från Max Factor 3. Solpuder från H&M 4. BB puder från L´ORÉAL 5. Concealer (& foundation primer) från Smashbox 6. Rouge från något jag inte vet 7 & 8. Pennorna är från H&M 9. Även denna Eyebrow fix är från H&M

Postat av: Lotta

vilka färger har du i pennorna frän H&M?:) Tack för din blogg, du är sä vacker!:)

Svar: Det är ljusbrun och vit :) kram tack!!!!!!!
sannallundberg

2013-04-29 @ 15:49:32
Postat av: emelie

vad är en eyebrow fix?:)

Svar: Precis som det låter, man "fin fixar ögonbrynen", Det är som en gel, som gör att dom håller sig på plats hela dagen. Jätte bra! :D
sannallundberg

2013-05-02 @ 19:32:50
Postat av: Joanna

Har du light eller medium på ditt BB puder?:)

Svar: Jag har medium! :)
sannallundberg

2013-05-09 @ 17:36:59



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]