Stockholms dagar

Jag vill börja med att tacka mamma och pappa som gav mig denna resa på min födelsedag. Detta var en oförglömlig resa. Och jag har fortfarande inte förstått att jag har sett Justin Bieber!! Han som jag vart dö-kär i sedan han la ut sina första videos på Youtube! Det är sjukt! Och nu är jag bara mer förälskad i honom. För att göra en lång historia kort: Jag och Carris flög till Stockholm på söndag kväll. Senare kom vi fram till hotellet och vi checkade in och sådant. Sedan gick vi på Ica och köpte godis, chips och dipp,jordgubbar osv.. till det låg vi i sängen och såg på film. IMG_5632 IMG_5635 20130426-234352IMG_563720130426-234405 IMG_5642 Morgonen efter klev vi upp tog en dusch och gick ned till hotellfrukosten. Gick upp igen och började göra oss i ordning. Jag gick ner en snabbis på stan och köpte ett par byxor till kvällen. Sedan drog vi oss iväg till Ica för att köpa lunch och lite smått och gott. Tog tunnelbanan till Globen och ställde oss i kön. 20130426-234436Carris fick springa iväg och köpa en stol, täcke och en kudde till de timmar vi satt i kön. Efter ca 3timmar så ropar en man ut i en mikrofon att denna kö vi satt i var till parkett plats. Fan då! Vi stod helt fel. Jag hade frågat 2män som jobbade där och de sa att det var till Golden Circle. Men ikket. Vi gick i alla fall till rätt kö sedan, som var huuur lång som helst. (Vi fick bra platser i alla fall! Oväntat bra faktiskt.) Innan vi fick komma in fick Carris köpa mat på Donken, som vi fick trycka i kön. Jag höll på kissa på mig, efter att ha halsat en Celsius i kön. Så fick hoppa ur kön och springa till toan. Var hur stressad som helst, för att sedan när jag skulle springa tillbaka till kön.. sprang jag vilse! Ringde till Carris och var helt galen typ. Hittade tillbaka sen :P De vart insläpp och sedan började förbandet (The Fooo, sjukt söta killar!) För sedan kom JUSTIN!!!! Vi stod och hoppade,sjöng,dansade och jag var så himla lycklig! 20130426-234449 20130426-234525 20130426-234556 20130426-234637IMG_5643 IMG_5653 Efter en dag i kö och väntan och en kväll med dans och sång så att halsen sved var jag trött och sliten.. MEN VÄRLDENS LYCKLIGASTE TJEJ! ^^ Dagen efter sov vi ut, åt frukost för att sedan spendera vår dag på stan. Vi lunchade och fikade på John Chris innan vi åkte tillbaka till flygplatsen. IMG_5658 Jag tog en varm äppelpaj med vaniljsås och en varm-vitchoklad med grädde. Dör! Slickade bokstavligen tallriken efter mig..IMG_5660 20130427-001752.jpg20130426-234702 20130427-001745.jpgÄLSKAR DIG SYSTER OCH TACK FÖR DAGARNA! OCH TACK MAMMA OCH PAPPA, ÄLSKAR ER OCKSÅ! :-* <3




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]