Tisdag fm och em

Detta blev typ för det mesta en träningsvideo typ. Men idag har jag på fm pluggat lite och eftermiddagen gymmade jag med mamma och Sandra! :) hoppas ni gillar videon. [gigya src="http://player.videofy.me/player.swf?videoId=1168679" width="480" height="360" quality="high" wmode="transparent" allowFullScreen="true" ]

En tisdag som på förmiddagen bestod utav plugg. Och på eftermiddagen bestod utav gym med Sandra!


Postat av: Malin

Hejsan Sanna:) jag tänkte bara säga att det funkar inte att se videosarna för mig:( men om du ordnar till det eller så kan du inte göra en video där du visar hur du sätter upp ditt hår i en donat?:) för jag har ganska långt hår men får aldrig till det med när man ska göra det med håret i donaten om du förstår :) tack för en underbar blogg :) kram :)

Svar: Åh nej vad synd! Det brukar inte heller funka för mig om du ser på mobilen. Utan på datorn är det som gäller då. Och jag kan fixa en video på det :)
sannallundberg

2013-04-03 @ 00:45:04
Postat av: Rebecka

så himla söt jonas var haha! ni också gullungar :) <3

Svar: Haha lill Jonne! :) nemen du är söt sötis!
sannallundberg

2013-04-03 @ 15:41:04
URL: http://rebeckaellens.blogg.se
Postat av: emelie

Du är verkligen himla fin, dröm kroppen och allt! Hur har du tränat för att fått så slanka ben och så vältränade armar? eller är du bara född så? :)

2013-04-03 @ 18:43:40



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]