20e augusti 2013

Godmorgon! Sitter just nu på tåget mot skolan. Det blir tidiga mornar framöver. Men både igår och idag har det gått bra. Jag har fått en jätte bra klass, så jag är nöjd. Idag får vi troligast få våra scheman, men jag vet inte hur de blir för mig eftersom jag redan läst vissa kurser! :)


Igår tog jag tåget tillbaka in till stan, gick runt och kikade i butikerna, köpte några Celsius och sedan mötte upp mamma, Carris och Oliwer. Sedan for vi och handlade. Och hämtade ut mitt paket från Firoucci!!! Finally är jag ägare av ett par Primeboots!! :D Har velat ha dom i flera månader/nått år, så det var verkligen värt pengarna!! Snyggaste skorna helt klart!
Somnade som en stock inatt, var super trött. Måste komma i säng tidigt idag också. Men ikväll är det Hollywoodfruar igen!! Wii! Ska bli mysigt att sätta sig och fika framför tvn med mamma ikväll.
Ha en bra dag hörrni!


Postat av: Anonym

vart går du i skola? eftersom du åker tåg? :o

Svar: I vännäs! :)
Sanna Lundberg

2013-08-21 @ 16:51:52



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]