23e augusti 2013

Hej finisar! Sitter just nu på tåget hem från skolan. Åt precis min lunch jag gick och köpte på Konsum innan jag klev på tåget, blev en helt underbar lax från varmbuffén på Coop :)

Igår tränade jag på kvällen, blev ganska sent på grund av att jag var så trött! Måste vara skolan som gör det, men jag trotsade tröttheten och körde mage och rygg. Eftersom jag vart trött hela veckan så har väl träningen fått lida. Men det känns skönt att börja komma tillbaka!
Haha, har märkt att jag typ gör utropstecken efter varje mening, men det bara bli så. :P

Ikväll väntas bio med mina favvotjejer, längtar efter dom!! ♡ Kommer bli himla mysigt i höstmörkret och kylan.
Ha en toppen fredag så bloggar jag sen! Puss





Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]