24e augusti 2013

Godmorgon! Klev upp vid 8 imorse, gjorde frukost med mamma och pappa. Åt perfektkokta ägg, nybakt fruktbröd, hemmagjord kokosmusli med yoghurt och såklart te med honung! Mys morgon!

Planerna för idag är att träna innan lunch, tror jag ska ut och springa en liten runda. Sedan ska jag på photoshoot. Är så himla taggad och tror verkligen detta kommer bli hur grymt som helst! Jag kommer fota med Linnea, som fotade mig tidigare. Hon är helt fantastisk på att fota! :D
 
Vi kommer, enligt planerna fota ända till 18-19 idag, så sedan blir det hem och äta middag och ha lördagsmys.
Bildbirst, så bjuder på en gammal bild från ett år sedan

Postat av: Anonym

fin blogg!

Svar: tack så mycket kul att du tycker det! :)
Sanna Lundberg

2013-08-24 @ 20:08:49
URL: http://elinbergholms.blogg.se
Postat av: Emma Mäki

Åh, vilken sötis! Vad är det för ras och hur gammal var han/hon på den bilden? :)

2013-08-27 @ 11:12:45
URL: http://emmamaki.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]