4e augusti 2013

Hej! Vaknade upp med hopp om sol och varmt. Sol njaaa, varmt?... Inte ens nära! Så idag blir det ingen solning som jag hade hoppats på. Istället ska jag och mamma köra upp till Strömpilen. Ska blandannat köpa lite små saker till mobilen. Sen så vill jag kika lite i butikerna! Och efter ett par skor.
har iaf ätit världens godaste frulle, bl.a vaniljyoghurt med färska jordgubbar,hallon och crunchy, en ost/ägg macka och jaa....jag dog matdöden!
 
Ikväll har jag ingen aning vad som händer. Vi får se :) 
 
 

Postat av: Anonym

You'r so pretty! Where is that shirt from? :)

2013-08-04 @ 13:00:36
Postat av: JJ

Alltså åh! Har jag någonsin sagt att jag totalt älskar dina kläder! Din garderob sötnos 😍👌❤ Var kommer den söta koftan från? Du är så otroligt fin att man blir knäsvag, vackraste tjejen! ❤

Svar: Haha men söt du är vännen! <3 Hela du är perfekt! Koftan är från Zara, dock förra håret.. :( Tack och detsamma finaste <3
Sanna Lundberg

2013-08-04 @ 19:01:12



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]