9e augusti 2013

Igår va jag hemma hela dagen och såg på Gossipgirl. Fast det var strålade sol ute ettag där.. :P Var tänkt att jag skulle träna, efter maten. Men då for jag och va med Sandra och Rebecka. Vi tog mopparna till Konsum där vi köpte lite gott inför kvällen. Vi satte oss nere vid vattnet, lyssnade på musik och pratade om allt. Himla fina tjejer jag har. 
Min fina Rebecka <3
Idag innan lunch var jag i stan med min syster en snabbis. Hon skulle köpa lite nytt till deras nya hus. Och jag köpte en tshirt, riktigt nöjd. Och när jag kom hem så hade jag ett stort paket som låg och väntade på mig. Mer får ni se seeeen babysss! :D

Postat av: Sara Whitmore

Vart kommer dina skor ifrån?<3

Svar: Stadium :) <3
Sanna Lundberg

2013-08-12 @ 15:14:39
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Sara Whitmore

åh dom va jätte snygg!

Svar: tack! :)
Sanna Lundberg

2013-08-13 @ 14:03:33
URL: http://sarapiper.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]