Beställt

I torsdags så beställde jag 2 nya jackor från Zara. Favorit affären helt klart! :) Får dom förhoppningsvis i början av veckan. Wiiee!


Postat av: Jenny Josefin

Åh! Det är du så värd :) Vilka jackor blev det? Från Dam, Trf eller barn? :) Håööer med att det är en helt underbar butik, kärlek till den :)

Svar: Det var vinterjackor från barn! Super fina, lägger ut dom på bloggen så fort jag får dom. Antingen imorrn eller tisdag. Puss!!
Sanna Lundberg

2013-08-25 @ 12:46:13
Postat av: Anonym

Hur ser de ut?

2013-08-25 @ 12:48:31
Postat av: Sara - Hold on be strong

Vad roligt :)

2013-08-27 @ 14:00:18
URL: http://saraleasofia.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]