Från i söndags

Jag och Sandra var ju på Nolia i söndags. För att kort berätta om dagen: Vi for dit innan lunch och gick runt och kollade lite. Sandra köpte en dö-snygg väska medan det ända jag kom hem med var en påse med nybakta bröd. hehe. Fast juste! Jag och Sandra gjorde en minimanikyr också. Väldigt skönt och behövligt. Så mina naglar är väldeigt fräscha nu. Vi stod iaf längst fram på Anton Ewald. Blev helt knäsvag då han kom ut. Så jävla snygg!! Dör ju! Vi orkade inte stå i kö till signeringen, så vi gick och köpte glass och munkar innan vi for hem. 
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]