10e december 2013

Hej! Är hemma efter en rolig dag med klassen. Så jag har nyss ätit mitt favorit mellanmål, medan jag kollat på ett avsnitt av 90210. Äntligen så kommer "Liam" (Matt Lanter) med i serien. Som jag längtat, han är så jäääkla snygg så jag tror jag dör snygghetsdöden. Ahh.. och nu kollar jag på bloggar medans jag lyssnar på Musikhjälpen som började igår. :) 
Mellis framför 90210. Ni måste testa detta: yoghurt/kvarg, med en halv skivad banan, müsli,keso, andra halvan av bananen, kanel, hallon och ringla över lite sirap! Mjaami!
 
Mamma jobbar över, så jag ska jag middag tills hon kommer hem. Sen så ska vi följas på gymmet, och jag hade tänkt köra axlar/rygg idag. Sen blir det hem, fika och se på på dagens avnitt av julkalendern. 
 

Postat av: anna

känner du inte att du kommer ångra dig senare i livet med din val av linje, de kanske inte är så bred utbildning? eller är det de? tycker de verkar som ni inte gör så mycket;)
Är de en linje du skulle rekomendera för andra? kram!

Svar: Nej det känner jag inte. Det är ju något jag vill jobba med i framtiden. Plus så brukar jag ju inte skriva om vad vi gör i skolan?
Sanna Lundberg

2013-12-10 @ 17:46:41
Postat av: Alexia

Jag gjorde ditt recept idag till mellis och såg på gossip.
Det var sjuuuuuukt gott!! Kom gärna med mer idéer till typ mellanmål osv.
Haha att jag skriver det här nu, typ 2 veckor efter hihi....
Superfin blogg har du! Kram 🙈💗

Svar: Nemen åh vad kul. Att det var underbart! Söt du är!! Kram💖😚
Sanna Lundberg

2013-12-22 @ 20:06:36



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]