12e december 2013

Hej! Skoldagen har rullat på, och idag så bjöd jag klassen på fika, både lussebullar och pepparkaks gifflar. Bakade igår kväll just innan jag la mig, och dom blev så goda. Hehe. Tog sedan bussen hem från Vännäs.
 
Nu inväntar jag och Oliwer julkalendern, sen ska jag hoppa in i duschen och ta mig en lång skön dusch. Sen ska vi förhoppningsvis ta fram granen och klä den! :) 
 
Imorgon är det fredag, och helgen kommer bli super! Jag möter upp Rebecca för lunch och julklappsshopping efter skolan, eftersom jag slutar tio. Plus så har vi ingen riktig lektion imorgon, eftersom det är lucia. Så då ska vi gå och till matsalen på morgon och fika "lussefika". Och på kvällen blir det mys med Sandra. Vi ska baka, äta godis, baka lite mer och byta julklappar.
 
Blandade bilder från idag. (efter träning, iväntan på tåget i morse och mitt fika på bussen hem från skolan) 

Postat av: Rebecka Johansson

Åh hur smakar dom? (gifflarna alltså) är dom goda? :*

Svar: Dom är jättegoda! Men inte godare än vanliga. Men helt värd att smaka i alla fall! ❤️❤️
Sanna Lundberg

2013-12-13 @ 16:44:50
URL: http://rebeckaellens.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]